Bente Holm Villadsen Dronninglund Stop fracking

Hjælp: SKRIV UNDER - Nej til skifergasudvinding!!

REDNINGSAKTION: Det danske miljø og vores sundhed er i alvorlig fare! Franske Total vil fracke skifergas i Nordjylland og Nordsjælland. Fracking efter skifergas kan medføre forurening af vores rene grundvand, store mængder kemikalieforurenet spildevand og radioaktivt affald. Samtidig vil det være et alvorligt tilbageskridt for klimaet, hvor Danmark ellers er kendt som foregangsland med nogle af verdens mest ambitiøse energi- og klimamålsætninger. Om vi skal producere skifergas i Danmark, er et spørgsmål, der handler om, hvilken fremtid vi ønsker for klimaet og for det danske miljø. Jeg bor selv ca. 10 km. fra prøveboringspladsen i Nordjylland. Her er smuk natur, fredfyldt og det mest utroligt velsmagende drikkevand lige ud af hanen. Vi plejer at kalde det "Vores Lille Paradis", men en slange ved navn Total forsøger, godt bakket op af samvittighedsløse og pengegriske politikkere, at trænge ind og ødelægge landet, udelukkende for at tjene penge. Jeg har en vision om, at vi bliver mange nok til, at det virkelig gør en forskel, som ikke længere kan ignoreres. At vi bliver hørt, seriøst lyttet til - og vores budskab er enkelt: STOP AL AKTIVITET OMKRING SKIFFERGASUDVINDING NU! Beskyt jorden, drikkevandet, luften, ozonlaget, menneskenes og dyrenes sundhed - her i Vensyssel, i Danmark, Europa og på hele jorden! Men lad os nu bare begynde med Danmark! Jeg anbefaler dig virkelig at skrive under her - NU. Kærligste hilsner fra Bente Holm Villadsen - medlem af Alternativet, som også har et par fornuftige ting at sige om den her sag.

Underskrifter:
Mål: 250
Periode:
24-04-2015 24-05-2015

Seneste underskrifter

{{don.Name}}
{{don.Message}}
Bente Holm Villadsen
{{don.MessageAnswer}}
Ingen aktivitet på denne side endnu.
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now